Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Witamy !

Witamy !

Granty PPGR – informacja o konieczności złożenia oświadczenia

Wszystkim osobom, które odebrały komputery w ramach projektu „Granty PPGR”, przypominamy o konieczności złożenia oświadczenia potwierdzającego otrzymanie sprzętu i użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem. Konieczność podpisania tego dokumentu wynika z umowy darowizny oraz założeń projektu „Granty PPGR”. Informowaliśmy o tym każdorazowo przy podpisywaniu umów. Nie będzie konieczności składania oświadczenia ponownie.

Jak złożyć oświadczenie?

Na adresy e-mail wpisane przez Państwa w umowach, zostanie przesłana widomość o możliwości podpisania oświadczenia podpisem elektronicznym – przez portal eSign (www.esign.tech). Żeby to zrobić, należy założyć konto na portalu eSign i zalogować się na nie. Podpisane oświadczenie trzeba zapisać i odesłać na adres e-mail: komputery@gorzyca.pl.

W przypadku braku możliwości podpisania oświadczenia podpisem elektronicznym – przez portal eSign można też podpisać dokument osobiście, w Urzędzie Gminy w Górzycy (parter, pokój nr 1, Biuro Obsługi Mieszkańca) w terminie od 17 września 2024 r. do 04 października 2024 r.

Uwaga: rejestracja online podpisu kwalifikowalnego powinna odbyć się przy użyciu sprzętu otrzymanego w ramach projektu. Oświadczenie powinna podpisać osoba, z którą była podpisywana umowa darowizny. 

Termin

Oświadczenie, niezależnie od formy, należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 04 października 2024 r.

Kontakt

W razie pytań, prosimy o kontakt z pracownikami: Agnieszką Pilarską 95 7591211 wew. 20 lub Tomaszem Raźnym 95 7591890.

Załączamy też  wzór oświadczenia oraz instrukcję składania podpisu eSign.